Absolutną podstawą jest strona wizytówka. Jest to zazwyczaj prosta, kilkustronnicowa witryna której zadaniem jest przyciągnięcie klienta ofertą, ułatwienie klientowi kontatku ( poprzez podanie danych teleadresowych, formularza kontaktowego ) a dodatkowo pokazanie możliwej drogi dojazdu do firmy / biura. Strona wizytówka jest mostem który łączy potrzebę klienta z ofertą promowanej firmy.
Obecnie standardem jest, aby każda firma która nie zamyka się na wewnętrzny rynek, czyli taka która chce pozyskać klientów, była widoczna w internecie, oraz posiadała stronę wizytówkę.
Internet oraz wyszukiwarki zrewolucjonizowały sposoby reklamy już bardzo dawno - co już obecnie nikogo nie zaskakuje. Internet jest narzędziem które pozwala zaoszczędzić dużo czasu i pieniędzy, a przy tym jest niezwykle prosty i wygodny w użyciu.
Podstawowe możliwości:
Oferta firmy
Formularz kontaktowy
Mapkę dojazdu do biura
Historia firmy
Opis produktów
Informacje o promocjach
Przyjazne pozycjonowaniu
Facebook Like i Google+
Dodatkowe możliwości:
Panel obsługi strony
System CMS
Portfolio
Galerię zdjęć
Aktualności
Ankiety
Komentarze
Inne, na życzenie
Zalety wizytówek:
Strony wizytówki są proste, więc koszt wdrożenia jest niewielki. Potrafimy dostosować się do budżetu.
Poprawia widoczność firmy w internecie i znacznie ułatwia klientowi kontakt z firmą.
Dzięki dostępności jest o wiele większa szansa, że klient skorzysta z usługi lub zakupi oferowany produkt.
Strona wizytówka otwiera przez firmą nowe możliwości dalszego rozwoju, i pozyskania klinetów z nowych źródeł.
Co klient powinien wiedzieć, zanim zleci wykonanie strony
Chętnie pomogę sprecyzować potrzeby i podpowiedzieć ciekawe i potrzebne rozwiązania, jednak klient powinien wiedzieć jaki dokładnie strona wizytówka ma mieć cel. Czy ma to być zwykła informacja o kontakcie i godzinach otwarcia dla klienta, czy poprzez stronę zleceniodawca chce wejść w relację z klientami.
Klient powinien wiedzieć co chce ze stroną zrobić po jej stworzeniu. Czy zamieża ją jedynie umieścić na ulotkach i wyzytówce, czy też zależy mu na pozyskaniu przy pomocy strony nowych klientów lub zleceniodawców.
Mam możliwość stworzenia bardzo rozbudowanych serwisów informacyjnych, jednak potrafię się również dostosować do małego budżetu. Dlatego klient powinien wiedzieć ile może w całości przeznaczyć na stworzenie strony.
Jak wygląda zlecanie strony
Kiedy ustalicie Państwo cele stworzenia strony, zapraszam do kontaktu i opisania swoich potrzeb. Na początkowym etapie kontaktu jest bardzo ważne, aby klient napisał możliwie wiele szczegółów odnośnie swoich oczekiwań, spostrzerzeń oraz linki do przykładów jeżeli zna strony na których chce się wzorować.
Po przesłaniu nam wszystkich możliwych informacji, tworzymy nie zobowiązującą ofertę, zawierającą przykładowe grafiki do stron. Na tym etapie, klient przed podjęciem decyzji którą stronę zamówić, może zobaczyć proponowane przez nas grafiki i to jak w przybliżeniu będzie wyglądać jego strona.
Kiedy klient dobierze grafikę, i zdecyduje się na jej rodzaj ( darmowe lub płatne. Pośród płatnych grafik jest większy wybór, a grafiki są lepiej dostosowane do standardów oraz wybranej tematyki ) a inne aspekty współpracy jak cena i termin będą ustalone, podpisujemy umowę o dzieło, a klient wpłaca ustaloną wcześniej zaliczkę.
Finalizacja i płatność
Kiedy zakończymy pracę nad proponowaną wersją strony, kontaktujemy się z klientem i prezentujemy stronę do weryfikacji. Klient może zaakceptować projekt, przesłać propozycje poprawek. Po akceptacji projektu, klient płaci za usługę natomiast my po przyjęciu płatności finalizujemy projekt wgrywając go na docelowe miejsce na serwerze oraz podpinając wybraną przez klienta domenę.
Każdej nowo powstałej stronie przydały by się odwiedziny nowych, potencjalnych klientów. W tym celu zachęcamy do skorzystania z oferty reklamy w internecie.