790-782-441
Swarzędz

Reklama w serwisach ogłoszeniowych - dobry pomysł na prmocję firmy w internecie


Czym są serwisy ogłoszeniowe?

Są to strony internetowe które udostępniają możliwość umieszczenia ogłoszenia dotyczącego prowadzonej firmy lub świadczonej usługi. Większość serwisów pozwala na umieszczenie danych firmowych, opisu lub oferty, zdjęcia oraz danych kontaktowych.

Istnieją serwisy płatne i darmowe, moja oferta dotyczy umieszczania reklamy Twojej firmy na darmowych serwisach. Pobieram opłatę za czas poświęcony na dodanie wpisów, nie za ich akceptację. Strony na jakie dodaję nie są moją własnością a skrupulatnie wyselekcjonowaną listą pozwalającą mi promować lokalne firmy. Oczywiście jeżeli masz czas i chęci - możesz spróbować zrobić to samemu ;)

Jak reklama w takich serwisach, pomaga w pozyskaniu klienta?


Użytkownicy wchodzą na serwisy ogłoszeniowe, aby znaleźć firmę / zleceniobiorcę lub produkt. Teraz cały myk polega na tym, że jeżeli znajdą tam Twoją reklamę - będą mieli możliwość zapoznania się z Twoją ofertą. Natomiast jeżeli Cię tam nie będzie lub będziesz zbyt daleko - klient zapozna się z ofertą konkurencji. Ważne jest, aby Twoja reklama była odświeżana lub dodawana na nowo w regularnych odstępach czasu.

Serwisy ogłoszeniowe, potrafią mieć wielu odwiedzających. Wyświetlają się one w googlach, a te lepiej wypozycjonowane wyświetla również Twoją reklamę! Dzięki temu, że posiadam ciągle aktualizowaną listę ponad 100 różnych serwisów, oferta Twojej firmy, może dotrzeć do wielu osób. Słuchając odzewu klientów, którym świadczę tę usługę - jest to stosunkowo tania metoda uzyskania szybkich i trwałych rezultatów.

Dlaczego tylko regularne działania mogą dać długotrwały efekt?


Każdy z tych serwisów, jest zbudowany w inny sposób. Zawiera różne drzewa kategorii, skupia się na konkretnych miastach bądź typie świadczonych usług. Część serwisów deaktywuje ogłoszenie po kilku dniach, inne nigdy. Na jednym serwisie raz dodane ogłoszenie utrzyma się długo na topie, na innym spadnie poniżej pierwszej strony już następnego dnia. Czasami serwisy pozwalają dodać ogłoszenie w 1 kategorii, innym razem w kilku ( a przecież fajnie byłoby być w każdej prawda? ) Aż w końcu, jedni właściciele usówają ogłoszenia bo dopatrują się w nich złamania zasad inne akceptują wpisy nawet bez weryfikacji.

Te wszystkie czynniki sprawiają, że reklamowanie się w serwisach ogłoszeniowych powinno mieć ciągłość - oczywiście jeżeli zależy nam na długotrwałym rezultacie. Im dłużej wykonywana jest usługa tym lepiej. Niektóre ogłoszenia dojrzewają z biegiem czasu w oczach google, i klienci znajdują nas bezpośrenio po wpisaniu frazy w wyszukiwarkę, wpisy w obrębie tego samego serwisu zaczynają się kumulować przytłaczając konkurencję. Mamy też dodatkowy i stały przyrost linków prowadzących do firmowej strony www, co zaś ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie. Tylko wytrwałe działanie determinuje możliwość osiągnięcia sukcesu.